|
Hitman 2: Silent Assassin
Peti 2004.06.04. 19:18
A Hitman sosem a könnyü pályáiról volt híres, bizony sokan feladták már az elején. A 2 már lényegesen egyszerübb, bár sokszor itt is sokáig tart egy-egy küldetés tökéletes kidolgozása. Épp ezért született meg ez az írás, hogy segítsen azoknak, akik elakadtak valahol. Figyelem! Ez egy metódus, a sokból. Lehet hogy vannak ennél sokkal egyszerübbek is, de én így csináltam meg őket.
Anathema: --------- Feladat: megölni a Dont, kiszabadítani Vitorro atyát.
Ez viszonylag egyszerű pálya, jó bevezetésnek. Kezdéskor előrenézve lent láthatunk egy ajtót. Fussunk le, bújjunk el a jobb oldalán, a fal mellett. Nemsokára ki fog jönni egy őr, folyóügyeit intézni a fánál. Ekkor lopakodva menjünk mögé és intézzük el anesthesia-val. Vegyük el a ruháit, fegyverét, húzzuk be a fák közé, majd menjünk be az ajtón. Menjünk a ház faláig, onnan jobbra tovább a fal mentén. A konyha bejárata után lesz egy ajtó balra, ami a hátsó udvarba vezet. Menjünk be, majd balra fordulva látunk egy létrát, mely a tetőre vezet. Másszunk föl, és váltsunk lopakodó módba. Menjünk az erkélyre. A térképen ellenőrizzük mikor lesz egyesül a célszemély, és akkor fojtsuk meg hátulról a zongorahúrral. Vegyük el a kulcsot, meg a fegyverét, aztán vissza a létra aljához, át a kapunk amin bejöttünk. Innen nézve a konyhaajtó után menjünk le a lépcsőn a pincébe, ahonnan ki kell szabadítani Vittorio atyát. Végezzük el a dolgunkat, majd lépjünk le. Ezt többféleképpen is megtehetjük, ha idegesek vagyunk, lelőhetünk mindenkit, de mehetünk a garázsban lévő autóval is, vagy sunyiban gyalogszerrel is, ahogy jöttünk. Vége az első pályának. :)
Stakeout In St. Petersburg: --------------------------- Feladat: Megtalálni a 137-es szekrényt, felvenni a felszerelést, megölni a tábornokot, visszajutni a metróhoz.
Kiszállva a metróból, fussunk jobbra, találjuk meg a 137-es szekrényt, nyissuk ki. Vegyük ki belőle a Dragunovot, a hozzávaló lőszert, meg ami kell. Nézzük a térképet, és amikor eljön a megfelelő pillanat, fussunk fel észrevétlenül a lépcsőn. Ha minden igaz, nem vesznek észre a civilek. (Akinek olyanja van, kinyírhatja őket...) A mozgólépcső tetején álljunk meg, és pillantsunk a térképre. Két őrt fogunk látni. A jobb oldalinak elég hosszú az útvonala, vele nem sokat kell törődni. A bal oldalira kell figyelni. Várjuk meg míg a szekrények mögé ér, sétáljunk le, és ha meggyőződtünk róla hogy nem láthat meg, menjünk be a szobába . Nyissuk ki a csatornarendszerbe vezető ajtót, és menjünk be rajta. Menjünk a legközelebbi északi kijárathoz. Mielőtt kimegyünk, ellenőrizzük a térképet. Egy teherautó mögé fogunk jutni, annak a másik oldalán két őr lesz, de ők csak maguk elé néznek, nem lényegesek, ha NEM futunk. Vegyük fel a ruhát, ami ott találtunk, majd onnan sétálva menjünk be a térképen jelölt épületbe. Én hátulról mentem, megvártam míg a közelebbi őr megfordul, és amíg nem látott, besétáltam az ajtón. Sima ügy. Ebben az épületben csak egy őr sétálgat, őt jobb leszedni a hangtompítóssal. Menjünk föl a harmadik emeletre, nyissuk ki az ajtót, és a nyitott ablakon lőjük le a tábornokot. Itt van egy kis sumákság, ugyanis 4 darab van belőle, de egy szép női hang informál a mi emberünk tulajdonságairól. (nekem mindig a nemdohányzó, iszákos volt.) Ne akkor lőjünk amikor behajol mögötte egy másik, mert akkor őt is lelőjük, és az nem jó, mert vége a küldetésnek. (én kb. 5x csináltam újra ezt a részt, emiatt) Mostantól lehet hangoskodni, a feladatot végrehajtottuk, már csak el kell menekülni, méghozzá metróval. Tehát, ugyanoda kell visszajutni, mint ahonnan jöttünk. Ha nem akarunk nagy balhét, válasszuk azt az útvonalat, amin jöttünk.
Kirov Park Meeting: ------------------- Feladat: megölni a két célszemélyt. Visszajutni a csónakhoz.
Amint megérkeztünk, menjünk egyenesen, vegyük fel a cuccost, amit az ügynökség nekünk szánt. Itt egy őr beleugathat, ki lehet bekelni, de meg is lehet ajándékozni egy 9mm-es golyóval, de halkan. (inkább ezt ajánlom, mert így lesz ruszki ruhánk) Miután ezzel megvagyunk, másszunk le csatornába. Fussunk a rádiótoronyhoz közeli kijárathoz (keressük meg a térképen :)) Másszunk ki, menjünk az épületek közé, hogy kikerüljünk a két (vagy három?) őr látómezejéből. A toronynál lesz egy járőröző ember, azt intézzük el. Másszunk föl a toronyba, és a mesterlövésszel intézzük el egy lövéssel a két embert. Ez roppant egyszerű, mert a két célpont egymás mögött áll, így elég egy golyó. Ez jó, mert így megspóroltunk egy bombát, és párszáz méter gyaloglást...:) Ezzel a feladat teljesítve, menjünk vissza a csónakhoz azon az útvonalon amin jöttünk idefelé.
Tubeway Torpedo: ---------------- Feladat: Megszerezni a felszerelést. Megölni a tábornokot. Megszöktetni az ügynököt. Meglógni a falon lévő lyukon keresztül.
Másszunk ki azon a kijáraton ami a felszereléshez vezet. Mielőtt kimásznánk nézzük meg a térképet. Akkor menjünk ki, amikor háttal áll nekünk az őr. Miután kimásztunk, bújjunk el a láda mögött, a mögé, amellett meg szokott állni az őr. Mikor az utóbbi műveletet hajtja végre, oldalazzunk ki, és a hangtompítós pisztollyal lőjük le, ezután oldalazzunk vissza. Észre fogják venni a földön fekvő őrt, ennek következményeképpen oda fog rohanni egy másik. Ezt is lőjük le, mikor hátat fordít, majd tegyük ezt a harmadikkal is. Ha minden igaz, már csak két egymással beszélgető maradt, ezekre pont rálátni a két doboz között. Egy-egy fejlövés, és már nem okoznak több problémát. Mennyünk be jobbra a résnyire nyitott ajtón, és szedjük föl az AK-t. Vegyük fel a felszerelést, majd másszunk fel a teherutó platójára. Ez majd szépen elvisz minket a főhadiszállásra. Itt ugyancsak a hangtompítóssal intézzük el a három őrt, ez nem lesz nehéz. Menjünk be az épületbe, de előtte nézzünk be a kulcslyukon, hogy lát-e az őr. Jobbra van a lift, irány a "basement 1". (Balra fönt a szobában van Desert Eagle, meg lehet szerezni, opcionális). A liftben egyébként kapunk még egy mentési lehetőséget, itt érdemes is save-elni. Innentől kezdve csak séta, ugyanis be van kamerázva az egész placc! Mielőtt leérünk, nézzük a térképet, hogy merre néznek az őrök. Mindig úgy menjünk, hogy ne lássanak, és amikor szembe jönnek, húzódjunk be egy mélyedésbe. Sétáljunk végig a folyosókon. Mielőtt bemennénk a "control room"-ba, vegyük föl az AK-t, ami ott van a rácsos ajtó mögött. (térképen jelölve van.) Az észak felé néző ajtón menjünk ki, át az ajtókon, be a szerver szobába. (Fontos hogy oda ne a control roomból menjünk). Egy (célzott :)) lövéssel intézzük el a szerver, ezzel kiiktattuk a kamerákat. (a zöld fényekre kell lőni). Menjünk tovább, és a folyosón ahol már egy őr sétálgat, menjünk be a "kétcsillagos" szobába, ahol felvehetjük a tábornok ruciját. Ezután menjünk oda, ahol majd be kell robbantani a falat. Várjuk meg az őrt, és lőjük le az ajtó mögül. Élesítsük, és dobjuk le a bombát a fal mellé. A liftnél ül egy pacák, ezt jobb lesz elintézni, később bajt okozhat. Tehát lőjük le, és vonszoljuk vissza, mindezt akkor amikor az első liftnél járőröző őr nem láthat. Menjünk le a liften a "basement 2" szintre. Itt lesz kb. 5 darab őr, ezeket lőjük a hangtompítóssal, lehetőleg diszkréten. Menjünk be a cella melletti megfigyelő szobába, az ablakon keresztül lőjük le a tábornokot, másszunk át, szabadítsuk ki a palit, majd futás a lifthez. Menjünk föl, persze előtte ellenőrizzük hogy nem lát-e meg a járőr. Menjünk a szobába ahonnan ki kell menekülni, de mielőtt bemennénk robbantsuk fel, ezután lépjünk csak be. Csekkoljuk a térképen pontosan hol is van az "exit" és futás. De gyorsan, mert a robbanásra előjönnek az őrök is.
Invitation To A Party: ---------------------- Feladat: Megölni a Tábornokot. Megszerezni az aktatáskát. Megölni a Spetznaz ügynököt.
Mennyünk föl a lépcsőn, álljunk meg a tetején. Lopakodva mennyünk tovább, és intézzük el a jobbra álldogáló pincért. Vegyük el a tőle a kulcslot, meg a ruháját. Dobjuk el az AK-t, ne legyen semmi a kezünkben. Elkerülve az őrőket mennyünk be a kerítésen belülre, és mennyünk be a keleti bejáraton, a garázsba vezető ajtón. Itt vigyázzunk mikor megyünk be, nehogy túl sokáig nézzen minket az őr, mert akkor gyanúsakká válunk, és ezt riadóval, és több tucat golyóval adják tudtunkra. A garázsból tovább indulva balra az egyik szobában ruhát cserélhetünk, ha már unjuk a régit. (bár, ugyanolyat kapunk, szóval mind1...:)) Mennyünk tovább, irány a konyha. Vegyünk fel egy pezsgős poharakat, majd mennyünk föl a csigalépcsőn. Itt vegyük elő a poharat, meg mérget, és tegyük az utóbbi üvegcse tartalmát a pohárba. Mennyünk be a nagyterembe, a party helyszínére. Eközben ha látjuk az "The Ambassador has opened the safe." üzenetet, nézzük meg a térképen hogy az említett ügynök melyik szobában ténykedett, és jegyezzük meg. A pezsgős pohárral a kezünkben keressük meg a célszemélyt, és kínáljuk meg vele. Ő szépen megissza, és az egyik feladat pár perc múlva már el is van végezve. Most nézzük meg melyik szobába van az ügynök. Mennyünk be a szomszéd helyiségbe. Ha a másodikon van, vigyázzunk az őrökkel, nehéz lesz kijátszani őket. Szóval, ha bent vagyunk, menjünk ahhoz az ajtóhoz, ami a másik szobába vezet. (amiben az ügynök van) Leskelődjünk egy kicsit a kulcslyukon keresztül, de előtte vegyük elő a hangtompítós pisztolyunkat. Miután a Spetznaz csávó kinyitotta a széfet, lopakodó módban nyissunk be. Várjuk meg míg megöli a nagykövetet, majd tegyük mi is ugyanazt vele. Tegyük el az eszközt, vegyük fel a táskát, majd sétáljunk vissza a csónakhoz, mint aki jól végezte dolgát.
Tracking Hayamoto: ------------------ Feladat: Megölni Hayamotot. Nyomkövető készüléket helyezni a testébe.
Rögtön a pálya betöltése után vegyük elő a térképet. Két járőr fog sétálgatni előttünk a "kavics" mögött; még egy a ház bejáratánál, még egy pedig garázs előtt jár-kel. Várjuk meg míg az ajtó előtti bemegy a házba, és mikor a két járőr eléggé távol került, fussunk szembe a falhoz, jobbra tovább a fal mellett, és menjünk be a garázsba. Ha mindent jól csináltunk, senki sem vehet észre. A garázsban van egy autó, annak nyomjuk meg a dudáját, majd ezután bújjunk el a házba vezető ajtó melletti kuka mögött. Be fog jönni egy pali, azt csendben intézzük el, és vegyük el a dolgait. Irány a ház, menjünk el annak északi részére, a hátsó bejárati ajtó melletti szobába. (a térképen jelölve van, hogy ott van valami hasznos holmi) Vigyázzunk az őrökre, főleg a konyhában, és annak környékén. A szobában egy hordón egy halacska lesz, ha közelébe megyünk megjelenik egy opció a felvágására. Tegyük azt. Mennyünk vissza a konyhába, de előte figyeljük az őröket a térképen. Tegyük rá a tányérra a felvágott mérgezett halat, és nyomkövetőt. Ezután térjünk vissza a garázsba, vigyázva a japókra. A térképen csekkoljuk az őröket, és amikor a ajtónálló bement, és a többi sem felénk néz, menjünk vissza a mögé a szikla mögé, ahonnan kezdtük az egészet. Ekkor vigyázzunk, mert már keresni fognak minket. Innen már csak egy köpésnyire van a kijárat, szóval vigyázzunk. A térképen folyamatosan nézzük az őrök helyzetét, és az alkalmas pillanatban lopakodva mennyünk ki.
Hidden Valley: -------------- Feladat: Megszerezni a felszerelést. Eljutni a völgy másik oldalára.
Induljunk el az út felé, de előtte álljunk meg, és vessünk egy pillantást déli irányba a távcsövünkkel. Egy mesterlövészt fogunk látni egy toronyban. Várjuk meg amíg megfordul, és csak utána mennyünk át az úton. Mennyünk tovább az épület irányába, de maradjunk a fák között. Mikor a széléhez értünk, megint nézzük meg a mesterlövészt, úgy mennyünk az épület faláig. Mennyünk a fal mentén nyugati irányba, a teherautó felé. A térképen nézzük meg az őr útvonalát, és a megfelelő időpontban intézzük el csendesen. A ruháját nem szükséges elvenni, de ha jobban érezzük benne magunkat, tegyük azt...:) Mennyünk a "drop point"-hoz és vegyük fel a felszerelést. Másszunk le a létrán, de előtte nézzük meg a térképen hogy hol jár az őr. Bújjunk el a szobában, majd ha jön a pacák, intézzük el. Lépjünk ki az ajtón, és várjuk meg a jobbra tartó teherautót. Meg fog állni, ekkor ugorjunk fel rá. Ha eddig nem tettük, most mentsünk egyet. Húzzuk elő a térképet. Középen van a checkpoint, ott annyit őr lesz mint a "radai rosseb". Ott ellenőrzik a járgányokat. Még ezelőtt meg fog állni a teherautó, akkor ugorjunk ki. Másszunk fel a létrán. A felszínen nézzük meg a térképet. Mennyünk tovább dél felé, egyenesen a lejárathoz. Ott lesz egy őr, ha észrevesz, intézzük el. Másszunk le, és a már ismerős kinézető szobában találjuk magunkat. őrt likvidáljuk, lépjünk az alagútba, és forduljunk jobbra. Kikerülve az őröket mennyünk a következő létráig, fel a felszínre. Innen már csak egy köpésnyire van az "exit", nagy kerülővel fussunk oda, hogy ne vegyenek észre.
At The Gates: ------------- Feladat: Észrevétlenül bejutni a kastélyba. Leállítani a biztonsági rendszer generátorait.
Most gyakorlatilag ott folytatjuk ahol az előbb abbahagytuk. Roppant érdekes módon az előző pályán eltulajdonított ruha most eltűnt, és újra az a téli ruci van rajta, mint amiben jött a helyszínre... A feladat lényege hogy észrevétlenek legyünk, tehát nem szabad hogy megszólaljon a riadó. Ha előhívjuk a térképet, annak jobb oldalán látunk egy kisebb dombot, amire csak a két helyen lehet felmenni; rajta egy nindzsával. Vagy lelőjük őt a nyílpuskával, vagy egy békésebb megoldással követjük őt diszkréten, és amikor megáll nézelődni, a másik irányból megkerülve magunk mögött hagyjuk. Megközelítve a kastélyt jön a megbízatás. Ki kell iktatni a két generátort, melynek hollétét már megnézhetjük a mi kis mindentudó térképünkön. Mennyünk föl a vityilló melletti ksi dombra, ahol van acélpont, kábítsuk el a magányos őrt, és kapcsoljuk le generátort. Feladat 50%-a teljesítve. Ezután vágjunk zsebre mindent, ne legyen nálunk semmilyen fegyver, és mennyünk a főbejárathoz. Csekkoljuk a térképet, a kastély belsejét nézzük. Egy járőrt fogunk látni. Várjuk meg míg bemegy a nyugati titkos ajtón. Nos, mivel ő arra ment, mi megyünk a másik irányba: lépjünk be a keleti rejtett faajtón. Lépcsőzés, majd befelé az első ajtón. Dél felé sétáljunk a generátorhoz, és kapcsoljuk le. Ekkor a kellemes női hang egy harmadik lekapcsolandó egységről értesít minket, de annak helyét nekünk kell megtalálnunk. Tehát, bújjunk el a közeleldő őr elől, majd mikor elment, sétáljunk föl a feljárón, ami szemben van azzal ajtóval amin az előbb kijöttünk, és amin bement az őr. Nyissunk be, és a folyosó végén kapcsoljuk le a generátort. Innen nézve a legközelebbi ajtón távozzunk, de előtte nézzük meg az őr helyzetét. Mennyünk balra, tovább egészen a térképen jelölt kijáratig.
Shogun Showdown: ---------------- Feladat: Megölni a Shogunt. Megszerezni az irányítórendszert. (guidance system)
Kezdőpozíciónkból keressük meg a rejtett faajtót. Ha a lépcsőn megyünk meghalunk. Tehát ez az egyetlen megoldás. Szóval mennyünk be, végig a lépcsőkön, folyosón, majd álljunk meg az ajtó előtt. Váltsunk lopakodó módba. Nézzük a bent járkáló őrt a kulcslyukon, és amikor megfordul nyissunk be. Lopakodjunk az első nagy pillérig, de nagy fontos hogy a gerendákon mennyünk, mert különben meghallanak! Hiába, mit várjunk egy öreg kastélytól, a padlózata már csak ilyen nyikorgós... Amikor hátat fordít nekünk lopakodjunk elő, és hátulról kapjuk el. Vonszoljuk abba a folyosóba ahonnan jöttünk, de csak a gerendákon! Elég kevés a hely, de kivitelezhető. Vegyük el a ruháját és a fegyverét. Vissza a nyikorgós szobába, csak a gerendákon, és mennyünk le a másik oldalon lévő lépcsőn. Jobbra be az ajtón, és mikor a végéhez értünk, kukkantsunk a térképre. Mikor kiment az őr, sétáljunk az "exclamation point"-hoz, és vegyük fel a kártyát. Tegyük el a fegyvereinket, ha eddig nem tettük, és mennyünk a déli "exclamation point"-hoz. Az őröknek egy kicsit gyanúsak leszünk, de ha rendületlenül sétálunk tovább, békén hagynak. Az ajándékcsomagot rejtő szobába nincs közvetlen bejárat a folyosóról, úgyhogy a mellette lévő szobán keresztül kell bejutni. Itt két nindzsa fog sakkozni, hagyjuk őket békében, úgyis a sakkra koncentrálnak, nem ránkl. A nem rég megszerzett kártyával ki tudjuk nyitni a lézerajtót; bent egy valag lőszer, egy bomba és egy detonátor. Szedjük föl mindet. Most ki kell mennünk az udvarra, ahol a helikopter parkol. Most egy firnyákos rész jön, mert egy őr elkezd minket követni a helikopterig vezető úton, és nem hagy békén minket. Ha így elkezdenénk bombát pakolni, naná hogy elérné a célját. A megoldás: sétáljunk körbe-körbe a járgány körül. Egyszer úgyis megunja, aztán nyugiban végezhetjük a dolgunkat. Most megint a nyikorgó szoba a cél. Ha bent vagyunk, ne lefelé mennyünk, mint az elején, hanem át a lézerajtón. Ne álljunk meg, mert elfognak az őrök. Mennyünk le az alagsorba. Ha a térképet megnézzük, két utat fog jelölni. Az egyiknél van egy őr, tehát a másikon megyünk. A lézerajtón után az óramutató járásával ellentétes irányban mennyünk a szoba körül, az állványhoz amin van a megszerzendő cuccos. Van egy .22-es a sarokban, vegyük föl azt is. Mennyünk vissza a lépcsőhöz. Föl, aztán megint föl. Arra a szintre, ahol van egy "exclamation point" jelölve a térképen a bal felső sarokban. Itt csak egy őr lesz, amennyiben még nem volt riadó a házban. Ez a biztonsági állomás, és a Shogun igencsak tart tőlünk. Okozzunk neki egy kis örömet azzal, hogy igaza volt. Üres kézzel, nyomjuk meg a nagy piros gombot. Sétáljunk vissza megint a nyikorgós szobán keresztül a bejáratig. Vegyük elő a bomba aktivizálásához szükséges piciny készüléket, és álljunk készen. A Shogun szaladni fog, először a irányító rendszeréért, de azt valami piti tolvaj lenyúlhatta, mert az nincs a helyén. Ezek után bátor nyúlként szalad a helikopterhez, és beszáll abba. Mindezt mi tökéletesen hallani fogjuk, amikor felpörög a rotor, tegyünk pontot a Shogun életrajzárának végére, majd menjünk a kijárathoz.
Basement Killing: ----------------- Feladat: Megölni Charlie Sidjan-t. Semlegesíteni a biztonsági rendszert.
Kezdés után fussunk a délkeleti, térképen jelölt felkiáltójelhez. Engem senki nem zaklatott hogy futok, csak azután hogy ruhát váltottam... A szobába akkor menjünk be, amikor az őr a másikban tanyázik éppen. Bent bújjunk el a függöny mögött, akkor nem fog látni az őr aki bejön. Hagyjuk őt békében, ha felvesszük a ruháját, még gyanúsabbak leszünk. Amint egyedül hagy minket, nyissuk ki a szekrényt, és vegyük ki belőle a cuccost. Nézzük meg a térképet, ha közeledik az őr, bújjunk vissza a függöny mögé, és csak azután hagyjuk el a szobát. Észak felé van egy másik felkiáltójel Amikor tiszta a terep, menjünk be a mellette lévő szobába. Amint kilép az őr rohanjunk be, dobjuk le a pisztolyt és a bombát, és menjünk ki. Egy fickó befelé rohanni, de nem fog figyelembe venni, ha folyamatosan sétálunk. Most mennyünk be a túloldalon lévő férfi mosdóba, majd az utolsó előtti WC-be. Készítsünk ki egy kis Anesthesia-t, és várjuk meg a pizzásfiút. Menjünk mögé, és üssük ki. Húzzuk be, és vegyük el a ruháját. Mennyünk a délnyugati felkiáltójelhez. Ha bent van egy őr, várjuk meg míg kijön, aztán lépjünk csak be. Eközben jött egy üzenet hogy Charlie Sidjan pizzát rendelt. Mák, ez most pont kapóra jött..:) Vegyük át a pizzát, és vigyük szépen az északkeleti lifthez. Csak Anesthesia és zongorahúr lehet nálunk, mert különben fennakadunk a fémdetektoron. Süllyedjünk le, és nézzük meg a térképet. A biztonsági szobába kell eljutnunk. Vigyázzunk hogy egy őr se keresztezze utunkat. Amint kinyílik a lift ajtaja, habozás nélkül sétáljunk be jobbra az ajtón, menjünk le a följárón, és nyissuk ki az ajtót. Figyeljük csak a padlót! Tele van szórva chips-szel, meg zacskóval. Ha arra rálépünk, a sunyi a Sidjan észrevesz minket. Készítsük ki a zongorahúrt, és óvatosan menjünk a padlón, vigyázva nehogy rálépjünk valamire. Lopakodjunk Sidjan mögé, és végezzünk vele. Menjünk vissza az alagsorba.
Most meg kell szereznünk a bombát, meg a pisztolyt, amit nem is olyan rég csúszattunk le, egy délkeleti szobába. A térkép rövid tanulmányozásával megfigyelhetjük, hogy egy őr járkál ott, és még néhány arrébb, valamint hogy van egy szomszédos szoba is. Fussunk be abba, és várjuk meg hogy az őr elmenjen. Fussunk be a másik szobába, vegyük fel a pisztolyt, meg a füstbombát. Az utóbbit élesítsük, és dobjuk el, majd húzódjunk vissza a szomszédos szobába. Hopp, tőzriadó! Mindenki szalad kifelé, beleértve a biztonsági szobában lévőket is, akik nem akartak kimozdulni onnan. Tehát menjünk oda, lőjünk bele a terminálba. Feladat végrehajtva. Lépjünk be a liftbe, és már itt sem vagyunk.
The Graveyard Shift: -------------------- Feladat: Telepíteni a "hacking device" nevezhető berendezést. Elmenekülni.
Az első megálló az északkeleti felkiáltójel. Nem nehéz odajutni, de a hosszabb utat kell választani, és feltűnés nélkül tenni mindezt. Lőjük ki a kamerát. Kis idő múlva valaki ki fog jönni a szerverszobából. Likvidáljuk, és vegyük el a ruháját. Ha nála van egy biztonsági kártya az jó, mert így nem kell visszamenni a szobába hogy megszerezzük. Most menjünk az északnyugati felkiáltójelhez, ahol a szerverszoba van. Szereljük fel a számítógépre a cuccost. Most kapni fogunk egy hívást, de nem Diana-tól, és egy elég nehéz feladatot. Át kell menni a hídon, és ahhoz ki kell törni az ablakot, és még két járőr is van a hídon... Amikor az őr nincs az ablaknál, lőjük ki azt. Futás ki az ablakon. Csak egy út van a hídon, szóval vigyázzunk. Amikor megszűnik a riadó, a legközelebbi őr az ablakhoz fog futni. Tartsuk a távolságot, így soha nem fog észrevenni. Fussunk tovább a tetőn, amíg a másik őr közelébe nem érünk. Egy ponton ő meg fog állni, és elsétál a híd déli részhez nyújtózkodni. Fussunk mögé, a kijárathoz. Nem fog minket hallani a széltől. Ha ezekkel készen vagy, akkor kipörgetted!
|