|
Painkiller: Battle out of Hell interjú
Krisztián 2004.07.28. 22:01
A HomeLAN munkatársai megkérdezték a People Can Fly alapítóját, Adrian Chmielarz-t természetesen a készülő Painkiller kiegészítéssel kapcsolatban.
|
HomeLAN: Először is, honnan jött az ötlet a Painkiller kiegészítéshez?
Adrian Chmielarz: szeretjük a pénzt és annyit szeretnénk kifacsarni a Painkiller-ből, amennyit csak lehetséges. Még nem vettem meg azt a jachtot, amit mindig is akartam... Komolyra fordítva a szót, egyik ok, hogy sokan beleszerettek játékunkba és többet akarnak, továbbá jó szórakozás volt a fejlesztés és nem fáradtunk el benne. Ekkor jött az ötlet: csináljunk egy kiegészítést.
|
|
HomeLAN: Mit tud elmondani az add-on történetéről?
Adrian Chmielarz: Amit most írok három további ember is olvassak, akik a történetért felelősek. Szóval, mint tudjátok, Alastor a Pokol új királya.
HomeLAN: Milyen új helyszínek és beállítások lesznek láthatóak az Battle out of Hell-ben?
Adrian Chmielarz: Az a célunk, hogy még betegesebb, még félelmetesebb és még hangulatosabb pályákat hozzunk össze. Például: lesz egy leégett árvaház, ahol nem csak az ördögök szolgálnak majd ellenséggül, de ott lesznek a gyerekek is. Egy biztos: minden pálya különbözni fog egymástól.
HomeLAN: Milyen új fegyvereket lehet majd használni?
Adrian Chmielarz: Kettő új fegyver lesz. Az egyik egy gépfegyver lángszóróval megspékelve – ám mindkettő fegyver nem csak a megszokott módon fog működni, hanem lesznek különleges tulajdonságaik is.
HomeLAN: Milyen új ellenségekkel kell számolnunk?
Adrian Chmielarz: Minden pályán lesznek új ellenségek és nem csak az eredeti játék egy-egy karaktereit használjuk fel újra. A szörnyek széles skálájára számíthatunk, mint példuál zombi oroszok vagy éppen szirének.
HomeLAN: Milyen új és továbbfejlesztett multiplayer részek lesznek láthatóak?
Adrian Chmielarz: Amit elárulhatok az az, hogy beleraktuk a sokak által kért CTF módot. Akik a jól megszokott oldschool módon szeretnék játszani, meg lesz a lehetőségük rá, de akik valami újat, még őrültebbet akarnak, akkor csak néhány opció beállításával véghez vihetik kívánságaikat.
HomeLAN: Milyen további változások kerülnek a kiegészítésbe?
Adrian Chmielarz: A játék alapja marad, hiszen ez egy kiegészítő, nem pedig a folytatás.
HomeLAN: Grafikai újítások kerülnek a játékba?
Adrian Chmielarz: Mire elkészül a játék, további számos újdonság lesz a piacon, melyeknek sok-sok technológiai újításuk lesz, így természetesen mi is sok új dologgal tömjük meg. Felfogadtunk egy új programozót, aki csak azért felelős, hogy grafikai újításokat készítsen. Pixel Shader 3.0 támogatására minden bizonnyal lehet számítani.
HomeLAN: Milyen képességei lesznek az SDK-nak?
Adrian Chmielarz: A játékosok elkészíhetik majd saját pályáikat, de a játékmenet tényezőit is befolyásolhatják majd.
HomeLAN: Jelenleg hol áll a Battle out of Hell fejlesztése és mikor kerül kiadásra?
Adrian Chmielarz: A design teljesen kész, minden karaktert lemodelleztünk és a pályák nagy része is ezen az úton jár. Most pedig a játékmenet létrehozásán foglalatoskodunk.
HomeLAN: Végül, bármi amit el szeretne mondani a Painkiller: Battle out of Hell -el kapcsolatban?
Adrian Chmielarz: Lehet, hogy néhányaknak nem derül ki, hogy az első kérdésben vicceltem, engedjéte meg, hogy elmondjam, a Painkiller: BooH nem egy meggazdagodási kísérletnek készül. Persze, jó hogy már egyes részek megvannak, de még így is éjszakákat dolgozunk, hogy a nehezen megkeresett pénzeteken megvásárolt játék örömet okozzon. |
Forrás: Játékhírek.hu
|